Tuesday, 25 December 2012

Di Mana petugas Penyelamat Banjir UMNO ?

Menyedihkan.....


Sepatutnya petugas-petugas PAS dah datang membantu... jangan kira ahli UMNO atau apa-apa sekali pun...

Tuesday, 6 November 2012

Ini dia rupa Ketua Bahagian UMNO berugama Keristian..


Parti Melayu terbesar dan terkuat?
Ni Dia Ketua Bahagian Umno Yang Beragama Kristian 
...
Ketua UMNO Bahagian Penampang, Datuk John Ambrose merupakan satu-satunya Ketua UMNO Bahagian yang beragama Kristian.Untuk menjadi pemimpin Umno seseorang itu tidak semestinya melayu Islam,memadai jika mereka memegang status bumiputera.

Friday, 12 October 2012

Kenapa Taarif Letrik Naik Harga.... Ini buktinya..



UMNO BN mana bayar apa-apa charge.. semuanya nak free... akibatnya rakyat yang kena bayar diatas pembaziran letrik...

Sunday, 12 August 2012

Ramainya makmum berimankan Ali Rustam ketua menteri Melaka.


Dengar cerita waktu pemberian duit raya ramai,,, bila time sembahyang banyak ini aja yang tinggal... apa sebabnya tak pasti...

Monday, 30 July 2012

Anak Ahli PAS Lumut jadi blogger UMNO.

Sahabat SJ sewaktu sesama praktikal yang kini bekerja di TNB Janamanjung mengadu pada SJ, seorang rakan setugas dengannya di TNB Janamanjung mempunyai sorang anak lelaki Abd Rasyid namanya. Lebih malang sabahat SJ ini ahli PAS di Lumut, manakala anaknya blogger dan juga cybertropper UMNO.http://rasyidzamri.blogspot.com/.


Menurut sahabat SJ, si Rasyid ni berkelulusan dari Maahad Tahfiz, tetapi tak pasti SPM ada ke tidak, dan si Rashid ni pandai mengaburi dari pandangan ayahnya,, dengan memjalankan aktiviti mengajar anak-anak jirannya belajar mengaji Al-Quran.


Selain dari menjadi Blogger dan cybertropper, si Rasyid ni pandai menyamar bila program ceramah PAS diadakan, menurut dari sahabat SJ, dengan berpakaian berjubah dan serban ia akan turut serta, 


Tak tahulah berapa upah UMNO Lumut atau MB Perak DS Zambry membayar imbuhan kepadanya, sehingga sanggup melakukan tugas sedemikian. Bila program-program UMNO dan NGO-NGO UMNO melakukan aktiviti keagamaan, si Rasyid inilah juga menjadi kepala atau lebai untuk membaca doa...,Hebatkan Si Rasyid ni.... 
. .






Si Rashid ni  lupa dan menyangka penduduk Di Seri Manjung ni tidak tahu, yang bapanya selain bekerja di TNB Janamanjung, bapanya juga ada membuka sebuah kedai menjual .........Majoriti yang menjadi pelanggan kedai bapanya itu adalah orang PAS dan jemaah masjid sekitar Manjung,,, 

Terkejut SJ, bila kawan SJ bagi tau tentang kedai tersebut,,, ho ho ho,, kawan SJ minta SJ siarkan terus kedai bapanya, biar pelanggan membuat kepuitusan sendiri dengan sikap Rasyid ni... SJ ni tak lah seteruk blooger Manjungmari gila tu,, habis semua orang nak dilondehnya.... 

Apa pun SJ akan monitor daro masa ke semasa dan seterusnya.... kalau Rasyid ni tak kesian kat ayahnya sendiri, lebih pentingkan UMNO,,, OK.... SJ akan umum kan apa nama kedai bapa si Rasyid ni....  




Sunday, 29 July 2012

Cucu orang disayang, ditatang... cucu sendiri ?


Najib umum duit Aidilfitri Felda RM43.2 juta
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berbual dengan Kamaliah Ahmad, 50, (kanan) manakala Datin Seri Rosmah Mansor mendukung cucu Kamaliah, Puteri Dalili Husnah Amiruzan.



Ada sesiapa yang terpandang Rosmah dengan cucunya ini...kesiankan...bayi ini menjadi mangsa seorang nenek gila...

Tuesday, 3 July 2012

Monday, 25 June 2012

Mereka--mereka yang bersyukur di atas kemenangan Mohammed Morsi



Mereka memandu kereta sambil mendengar radio. Sebaik menerima berita kemenangan Mursi, mereka memberhentikan kereta lantas sujud tanda syukur di atas anugerah Allah....

Friday, 15 June 2012

Ini perempuan gatal, janda atau bini orang...atau Ketua Wanita UMNO....


Nasib la kerusi ni ada penghalang,,, kalau tidak sibetina ni sure rapat himpit lagi dengan apek DVD ni...

Wednesday, 6 June 2012

Saturday, 26 May 2012

Wednesday, 9 May 2012

Monday, 7 May 2012

Hukum Hudud ala UMNO dah terlaksana di Terengganu.

Bila Kerajaan PAS Terengganu luluskan enakmen Hukum Islam pada sessi pemerintahannya 1999 - 2004 ramai pihak termasuk pihak polis yang tolak sehingga tak dapat nak dilaksanakan..

Lihat sekarang., mana lebih zalim....... 


Apakah Islam membenarkan pencuri itu dibelasah sebelum perbicaraan dijalankan.... 





Saturday, 28 April 2012

Gambar Terbaik BERSIH.. Anggota Polis belasah peserta Bersih

Waktu ini ko orang ada kuasa... Ingat setitik keringat, setitik darah hamba-hamba Allah ini berderai,, bersedialah ko orang menjawab di hadapan Allah...




Thursday, 26 April 2012

Gambar-gambar suasana di Dataran Merdeka sebelum ketibaan BERSIH...

Masa tinggal kurang dari  30 puloh jam sahaja lagi dari sekarang, dan lihatlah suasana malam tadi... 


Tanpa di warwar atau diiklan di media-media utama.... tak perlu  dipujuk atau dirayu atau dibekalkan dengan tambang percuma, duit tol atau duit kocek,, 


Tetapi rakyat dah mula bangun,,, sanggup meluangkan masa dan wang ring demi nak menunjukkan sikap benci mereka kepada UMNO...


Bersiap sedialah wahai Dato Seri Naib untuk menjadi Ketua pembangkang... Hukum karma dan hukuman dari  kuasa tangan rakyat sedia menunggu... 


Apa lagi yang ko boleh buat lagi wahai Najib,, perlu pertolongan dari pemimpin kanan ATM selepas PRU 13,, kuasa tentera memerintah....hanya dua tiga orang sahaja yang setuju dfan memihak kepada UMNO, manakala selebihnya yang merupakan majoriti menolakknya...


ATM bukan dibawah kuasa telunjuk kamu Najib... ATM dibawah kuasa DYMM YDP AGONG... AGONG sewaktu mengangkat sumpah pada 11 Apr yang lalu telah berjanji akan melaksanakan tugas dengan seadil-adilnya... ada afaham ka Najib....









Ini tuan punya blog... gambar-gambar semua ni aku ambik dari blog aku-tak-peduli.



Beruk pun setuju dengan BERSIH,, UMNO sahaja yang nakkan pengotor...









Tuesday, 10 April 2012

Nilai sendiri sistem keadilan dan keamanan di negara Malaysia

Rakyat Malaysia di ampu atau dihidang dengan lunak betapa Malaysia  sebuah negara paling aman,,,  Bayangkan kalau diperingkat paling tertinggi boleh berlaku seribu satu macam keadaan jenayah yang menular, tak kira status, pangkat dan yang seadanya... 


Lagi tinggi status atau pangkat, lagi tinggi dan besar jenayahnya...


Kisah ni boleh rujuk  di sini dan juga sini 



Adilkan perundangan didalam negara Malaysia dibawah pentadbiran UMNO.... Yang berpangkat, yang berkuasa sentiasa terlepas hukuman didunia,,, 
Rakyat bawahan, seminggu anak tak menyusu curi susu setin 2 minggu penjara....

Gambar ini agaknya PAS dikatakan Parti Ajaran Sesat..


Keterangan gambar : Presiden PAS bersama Dr Kamal Halbawi pemimpin besar Ikhwan

 Muslimin Mesir dan juga pemimpin Parti Saadat Turki seketika rehat persidangan


Sumber gambar: facebook.com/photo.


Monday, 9 April 2012

Memalukan..gambar aksi samseng pengawal peribadi Najib..

Inikah pemimpin yang berjiwa rakyat....



Apalah salah orang tua ni,, sampai kena cekik dihadapan Najib...


Sumber: facebook.com/photo.


Sunday, 8 April 2012

Kantoi.. Blogger UMNO cilok gambar dari mediaperak tak mengaku....

Memang dah dasar UMNO.... Nak kata apa lagi......

Gambar asal .. boleh baca krisis-nizar-zambry-apa-peranan-ku-li/


Gambar yang telah diciluk,, bahagian bawah nama mediaperak com  dibuangkan,,, bole baca di gempar-apa-ku-li-buat-di-perak-bersama.html#more

Apalah salah kalau bagi tahu dari mana sumber gambar tu.... kenapa tak mahu bagi tahu,, sebab itu sumber PR,,, malulah,, selain dari itu banyak isu di Media Perak yang UMNO kantoi nak jawab....

Malang bakal menanti rakyat Johor...


Baru menjawat Tengku Mahkota Johor,, bagai mana nanti kalau dah jadi Sultan dan ketua agama Islam....



Dah pun jadi Sultan negeri Kelantan,,, inilah hasil dari Pemerintahan Menteri Besar yang menyintai Islam...

Friday, 6 April 2012

Gambar Muslimat yang amat pemalu...

Sj rasa semua kenal seorang wanita didalam gambar ni,,,tak perlu diperkenalkan lagi...


Kenapa menyeronok belakang lakinya,,, takut pada Pak Syeik Arab agaknya,,, atau pun ia menyanpah dengan Mufti Harussani....


Kena waktu ini lain pulak,,, ia yang lebih-lebih..... fikir sendirilah....

Thursday, 5 April 2012

VALE - Beranikah Zambry menyahut cabaran Nizar..

Nizar membuar PC semalam,, mencabar Zambry .. KLIK  DI SINI


Kesimpulannya,, beranikah MB Haram Zambry menyahut cabaran tersebut... 

Apa yang kita sedia maklum,, 

Zambry hanya berani....Bila Mufti Harussani yang membelanya...

Zambry hanya berani....Bila Pasukan polis berada disekelilingnya...

Zambry hanya berani....kerana hakim-hakim berpihak kepadanya....

Kalau nak harap keberanian atau kejantanan Zambry.........Haraaaammmmm.........

Hanya sekadar boleh mencabar sahajalah,, nak mengharap Zambry menyahut cabaran.... umpama nak tunggu kucing metalic bertelurlah......

Tuesday, 3 April 2012

Gambar-gambar pencacai UMNO demo di VALE Teluk Rubiah...

Zambry dah kepanasan akibat demontrasi pada hari Sabtu yang lepas, menyebabkan  petang semalam 03/04/12 UMNO Lumut telah menganjurkan satu demo yang menyokong balik VALE Teluk Rubiah....


Para pembaca boleh nilai sendiri siapa yang ada dalam gambar tu,, warga estet mana yang dimport, bebnading dengan muka-muka melayu....










































Mereka sekadar datang bergambar beramai-ramai,,, nasib merteka baik,, cuaca tak hujan,,, dapatlah rezeki datang bergambar.... masyuuukkk...